lördag 1 mars 2008

Fur in i skogarna, Fur in i mörkret

Ja då var det väl bestämt då. Ikväll blir det att åka upp till skogen o hälsa på Linn. Ingen dricka för min del då jag ska köra både dit och tillbaka. Har ändå ingenting med mig så det löser sig ganska snabbt. Jag ska se till vart jag sätter tassarna och mina ordval. Jag ska stalka alla människor jag ser och undvika deras blickar. Haha, det blir nog intressant att dels se deras reaktioner och dels om jag klarar det. Jag tvivlar faksikt på det.
Blåmärks X:et bad mig att höra av mig om vi skulle vidare in till stan efteråt. Det hade varit skojj att göra det. Men jag vet inte hur det blir med det. Vi ska antagligen inte det. Det är lite för långt för det kanske. Aja, vi får se hur kvällen blir. Bara jag inte missar Melodifestivalen. Då hade jag dörr. Jag menar, Björn Gustafsson, han totaläger ju. Och det kommer bli den mest spännande deltävlingen hittills. Dessutom så är de ju i Karlskrona! Hallå, det går ju inte att bara smita när de kommer till ens egna hemstad. Nej, nej nej.. Haha.
Ni får helt enkelt se imorgon hur det blev.

Händer o tankar i styr.... Sicken busig bernard jag är.

Inga kommentarer: