tisdag 4 mars 2008

Pasta till alla

Ännu en dag har passerat. Den var på sätt o vis lite extra busig när jag lånade pappas bil utan lov :D Fast han har sagt att jag får låna den för att öva fickparkering på. Bara det att jag inte övade så mkt på just det :P



Jag började dagen med att snooza en timme för att sedan stiga upp o gå till bussen. Jag kom in till stan o skulle vara duktig o börja på engelskan medan Blondie var på franskan. Kom inte in på någon dator dock. Vet ej varför, en timme eller så fungerade det igen. Förvirrad. Men men, till slut kom jag in o Blondie o jag började bearbeta vårt arbete. Vi lyckades ganska bra o när sen Bönan började sin lektion stalkade vi Rosa o Timmy lite grann :) Närmare bestämt, vi satt med på deras historia-lektion. Något som gjorde läraren lite halvt chockad. Men men, det är Rosa som tar på sig det. Timmy försvann med all hast i slutet av lektionen o sen fick vi inte se honom mer. Anledningen till att vi började stalka folket denna dag var för att de skulle följa med oss til Pastabaren i Lyckeby. Vi lyckades samla på oss ett stort gäng, Ville, Bönan, Olja, Qunus Bra, Rosa o Nicklas. Sen Blondie o jag då. Tyvärr bailade Rosa o Nicklas i sista stund så vi andra körde ut själva. Det var mumsigt med mat. Efter maten åkte vi till Skopunkten för o kolla på skor :D:D Sen bar det av en snabbrunda till Netto för att köpa engeridrycker till Qunus Bra o Olja.



Efter det var det dags att dra in mot stan för att kunna hinna lämna Blondie till sin far så att hon fick övningsköra. På vägen släppte vi av Ville hemma hos sig. Inne i stan lämnade Blondie, Olja o Bönan oss. Qunus Bra hade fått i uppdrag av mig att underhålla mig tills dess att mitt tåg gick vid 16.38, han visade sig vara väldigt duktig på detta så det slutade med att jag tog sista tåget vid 18.38.



Jag fick mig en prommenad från resecentret, vilket kändes bra. Blondie kom hit för att slutaföra engelskan en liten liten stund. Och jag fick ett ryck att börja rita igen. Kändes för j*vla bra. Resultat:












Tjo biiz era små svin :)
xoxo

Inga kommentarer: