fredag 14 mars 2008

Förlåt / I wanted to fix you so bad.....

Felicia försvann, kan någon säga hur?
Som fågeln ur sin bur.
Som isen när det våras.
Som kärlek när den såras.
Som tur utan retur.
Felicia försvann, kan någon säga hur?
Felicia är död, död är mitt enda hopp.
Försvunnen hennes kropp.
Av näcken blev hon tagen
och ned i älven dragen.
Hon flyter aldrig opp.
Felicia är död, försvunnen hennes kropp.
Felicia försvann, Felicia adjö.
Vi måste alla dö.
Du kysste mig på munnen.
Du log och var försvunnen.
Ditt kött var också hö.
Felicia försvann, Felicia adjö.
Felicia försvann, kan någon säga hur?
Som fågeln ur sin bur.
Som isen när det våras.
Som kärlek när den såras.
Som tur utan retur.
Felicia försvann, kan någon säga hur?

Jag ber om ursäkt för hur jag varit.

Jag ber om ursäkt för igår speciellt. Jag lovar, jag vet inte påverkad på något vis. Bara en blandning mellan för lite sömn o förjävliga händelser...

Förlåt att jag utsätter dig, Blondie, x2. Hade gråtit på någon annans axlar, om det bara inte hade varit så att du var den enda där.

Rosa kom iofs sen idag. Visserligen så var hans "tröst" i form att jag fick sniffa på hans handskar hur mycket jag ville söt, men det hjälper inte riktigt på rätt sätt. Jag uppskattar det dock. Han försökte. Det är inte alla som gör det.

Men jag får väl skylla mig själv. Så typiskt mig att torka tårarna, vända mig om, sätta på ett fett smile o sedan bete mig lika galet som vanligt, om inte värre. Tro inte på något du ser.

Imorgon kommer att bli en jobbig dag.

Att ignorera/förneka i singular är inte alls lika lätt som att ignorera/förneka i plural..

Låta bli att gå in i frestelsen.
Låta bli att utnyttja folk.
Sluta vara så elak.
Vara lite mer ärlig.

When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse
And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?
Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you
And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth
Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you
Tears stream down your face
when you lose something you cannot replace
Tears stream down your face
And I
Tears stream down your face
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down your face
And I
Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you


Alkohol kan göra mig arg. Kan göra mig ledsen. Intressant o se om alkohol gör det lättare eller svårare att förneka...

Blir jag jobbig eller svår. Ignorera mig då. Dränk mina blodiga tårar med alkoholhaltig dryck o vänner som inte vet något om mig.

Skador är intressant. Hur länge kommer det blöda?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker på dig ..

Anonym sa...

Det gör inget alls om du lånar mina axlar.. det får du sågärna så..Kramar !*