onsdag 26 mars 2008

Bokat o klart!

Så nu var stugan bokad :D Det kommer bli så nice att tillbringa midsommar med alla sina kompisar ute på Öland. Det ligger en aning avsides, men so what? Vi är ett helt gäng, minst elva pers! Så sweeet!

Jag har blivit riktigt duktig känns det som. Har spenderat typ en timme med att arbeta med mitt projektarbete. Detta har resulterat i en riktigt bra snilleblixt! Det kommer att bli sååå bra.
Sen inledde jag dagen, som vanligt med min lilla hemmaträning, en rejäl frukost och faktiskt en powerwalk för en gångs skull. (visst låter det proffsigt; powerwalk :P) Har druckit massvis med halväcklig morotsjuice o mjölk. Har dessutom inte druckit cola sen i helgen, inte ätit godis på jag vet inte hur länge. Känns jävligt bra faktiskt. Man mår så mycket bättre. Men det är inget fuffens jag har för mig, det har helt enkelt bara blivit så :P

Usch, vaknade med torkade tårar i ögonen imorse igen. Jag hatar det! Precis som om att det inte räcker med att jag minns drömmarna, det måste understrykas vad jag drömde också. Grr.. Men det är väl så, har man börjat tänka på det går det inte att släppa det. *suck*
Saknar dig fortfarande, kan du inte komma tillbaka?

xoxo

Inga kommentarer: