måndag 31 mars 2008

Fin avslutning på ett bra lov

Dagen började med en liten sovmorgon faktiskt. Inte alls lika stor som den kunde varit i och med att vi inte hade någon engelska o innebär att vi börjar vid 10.45, men ändå. Vaknade upp i Holmsjö efter en något oplanerad gårdag. Men visst, det blev bra ändå, något annat kan jag ju inte påstå. Det är bara det att jag är så fruktansvärt impulsiv o struntar i konsekvenserna. Men min mamma är som tur väl ganska förstående och hon inser att jag trots allt snart är nitton fyllda o kan ansvara för mig själv. Som sagt, det löser sig alltid.

Hela gårdagen spenderades med Nicke. Vi började med att åka hem till mina gamla hemtrakter o kollade på kyrkan, ån o alla husen. Det var mycket trevligt. Hade nog varit lite mer kul om det varit sommar o alla träden varit gröna osv. Men det var bra ändå. Runt halv ett, ett insåg vi att lite mat i magen inte varit fel, så vi drog till Tre G efter att ha misslyckats med att hitta något annat. Därefter var bilen tvungen att vara hemma i Holmsjö o på den vägen bar det. Där fick jag träffa alla småsyskon o föräldrar. Det var mycket trevligt, speciell "liten" familj där. Mycket fint. Är lite avundsjuk faktiskt. Alla där är väldigt fina människor, Nicke ska vara glad att han har dem. Självklart kom inte mamma o hämtade mig (A) och att ta bussen kunde man ju bara glömma. Mamma hade inte ens hört av sig när klockan närmade sig tio på kvällen :O Men som sagt, hon är väldigt förstående.

Så nu sitter man här o väntar på att dagen ska börja. Med matte :( Men man måste ju göra det. Skiter i om jag bara får G, jag går dit, får närvaro o slipper IG. Det är jag glad för.
((Aaahh! Vad har hänt?! Jag som var så himla ambitiös o knappt kunde nöja mig med ett VG! Usch... Men orka :P))

Nej, nu är det dags att hitta lite tidsfördriv i en timme till.

xoxo

Inga kommentarer: