måndag 24 mars 2008

Påsk?

Då var påskhelgen över. Inte helt antar jag, det är ju faktiskt Annandag påsk idag, så en dag till är det innan påsken försvinner. Inte för att jag har känt av påsken särskilt mycket, dåligt faktiskt. Men det blir väl så, vi har inga direkta påsktraditioner, även om vi borde ha det eftersom att vi inte har något julbord. Då borde vi ju kunna ha ett påskbord i alla fall, men icke! Nej, det är ju bara mamma o mig så det är väl sak samma. Känns inte som någon stor grej att ställa till med massvis med mat när det bara är mamma o jag som ska äta. Båda vi tillsammans äter nästan lika mycket som en normal person kan jag tillägga. Inte för att vi inte gillar maten, den är ju god, vi har bara väldigt små magar. Vi är små i allmänheten.

Men årets påsk har varit mer nice än normalt faktiskt. Jag har sluppit umgås (aka bråka) med min familj så mycket. Varit med kompisarna istället. Känn er träffade! Jag har haft det mycket trevligt.. ^^, Jag tänker inte nämna några namn, men ni vet vilka ni är o vad ni har gjort. Tack för det, det har varit skönt för min del.

Det blir inte mer avancerat idag. Jag skulle kunna skriva massvis häri idag eftersom jag inte har skrivit på ett tag, men jag orkar helt enkelt inte. :P som sagt, de som varit med mig vet ungefär vad som hänt. ^^,

xoxo

Inga kommentarer: