tisdag 25 mars 2008

En sund dag?

Började dagen med att vakna runt nio och kände bara att jag ville ligga kvar liiite till.. Så det gjorde jag. Under tiden så märkte jag hur mina ögon var alldeles igenkorkade, fulla av ögonklegg. Då insåg jag varför och vad jag hade drömt. Så typiskt. Man tror att man har kommit över något, o sen kommer det som en stor fet bitchslap i ansiktet. Usch.. Det är bara att ta sig o kragen och försöka leva sitt liv normalt, inte förneka det man känner, bara liksom ta bort det en liten stund. Förstår ni vad jag menar? :S

There's nothing I wouldn't do
To have just one more chance
To look into your eyes
And see you looking back
If I had just one more day
I would tell you how much that I've missed you
Since you've been away

Klockan halv elva steg jag upp o gjorde 50 situps o 10 pushups. Kändes bra. Sedan frukost, tre hela mackor o yoghurt. Det var längesen man åt en sån rejäl frukost. Det känns som en bra dag ändå idag, trots hur den startade. Funderar på att ta en cykeltur senare ikväll. Kan vara härligt att röra lite grann på sig. Kanske ta en promenad? Fast det är inte kul om man är själv.. Men men, en cykeltur blir bra.

Imorgon kväll blir det att fara in till far min, ska ju vara tidigt i Karlskrona på torsdagen. Sen på fredag är det tjockiskvällen. Kommer nog bli kul. Får man ta med sig dricka? (A) Kommer nog inte äta alltför mycket godis o skit, men lite grann är alltid gott. Sen får vi se vad som händer i helgen. Är lite sugen på att gå ut, men det kanske är lika bra att spara det tills nästa helg. Dra ut hela gänget? Hade varit kul. Fundera på det.

You took my hand, you showed me how
You promised me you'd be around
Ah huh, that's right

I took your words and I believed
In everything you said to me
Yeah huh that's right

If someone said three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and punch them out
Coz they're all wrong
I know better
Coz you said forever
And ever
Who knew

Remember when we were such fools
And so convinced and just too cool
Oh no, no no

I wish I could touch you again
I wish I could still call you a friend
I'd give anything

When someone said count your blessings now
'Fore they're long gone
I guess I just didn't know how
I was all wrong
But they knew better
Still you said forever
And ever
Who knew

I'll keep you locked in my head
Until we meet again (Meet again)
(Until we) Until we meet again
And I won't forget you my friend
What happened

If someone said three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and punch them out
Coz they're all wrong and
That last kiss I'll cherish
Until we meet again
And time makes it harder
I wish I could remember
But I keep your memory
You visit me in my sleep
My darlin' who knew

My darlin' my darlin'
Who knew
My darlin' I miss you
My darlin'
Who knew
Who knew

Till alla som försvunnit ur mit liv... Fan, vad jag saknar dig.

xoxo

Inga kommentarer: