onsdag 19 mars 2008

Roande... Mycket roande...

Denna dagen var ju lagom rolig :P Den började med att man hade fem minuters lektion, blev släppta från den för att sedan invänta nästa lektion som tydligen var inställd. Så typiskt. Man blir så glad när man klockan fem på morgonen vaknar o tänker "Fy fan, vad jag inte orkar. Men jag måste vara duktig o gå på lektionerna" o sen släpar sig ur sängen, duschar, klär på sig, hinner med bussen o sedan får reda på att man inte har någon lektion. *yay*

Men visst jag ska inte klaga. Jag hade trots allt inte behövt sitta här inne i skolan o i princip invänta att tiden ska gå. Alla andra har åkt hem/har lektioner. Så jag finner mig återigen själv i biblioteket långt efter att jag har slutat skolan. Har jag problem?

Det är onsdagsbion idag. Har dock blivit totaldissad av allihop. Olja har skolarbete, Blondie har åkt hem o Qunus Bra ska kolla på valpar. Så jag hade först inte tänkt att gå på den. Men sen är det faktiskt så att klockan nu är tre o den börjar fyra. Jag kan nog underhålla mig i en timme till. Egentligen vill jag inte hem heller så jag har nog ingen bra anledning att inte gå. Men jag har läxor, prov o inlämning imorgon. Det kan bli tufft. Jag kommer isf hem ungefär halv sju-sju. Inte så farligt att göra dessa läxor dock. Så det är ett svårt val. Men hur kul är det att sitta i biosalongen själv? Vårt gäng är splittrat! :'( haha
Men jag ska väl vara glad åt mina vänner, de lyckades alla tajma en dag när ingen kunde. Utom jag då. Ska jag räkna mig själv som ingen?

Det har inte hänt något idag. Konstigt. Eller jo, det är klart NÅGOT har ju hänt. Vi har bara chillat typ. Träffade Timmy o Rosa o Filip o Esset. De är ju alltid nice. Men det var inget extraordinärt som har hänt. Har jag blivit kräsen? Har mitt liv under de senaste veckorna/månaderna innehållit så mycket fluff o så mycket skojj att jag, nu när jag upplever en vad andra kallar normal dag, upplever den som ytterst händelselös?
Missförstå mig inte. Jag har haft mycket trevligt! Bara nästan oroväckande lugnt. Bönan har underhållit mig mest idag. Det har varit nice ^^, haft massa roliga samtal om bl.a. Qunus Bad. Fick även en glimt av Qunus Bra. En liten en, men dock en glimt. Det var längesen faktiskt.

Så mycket funderande. Det är inte likt mig (A) (A) haha
Ska sluta nu, börjar bli lite lullig o trött. Tror det kan se ganska galet ut om jag sitter här mitt i datasalen o fnittrar för mig själv! Hahaha!


...förresten, tyck inte synd om mig för igår. Jag hittade lite underhållning sen. Fast det höll på att stå mig dyrt :P

xoxo

Inga kommentarer: