torsdag 27 mars 2008

Acceptera

För att man ska kunna vara vänner så måste man vara två. Det går inte att bara den ena rycker och drar om den andra bara ligger där, medvetslös och död.

Du vet inte hur det kändes.

Man, you hit me
Yeah, you hit me really hard
Baby you hit me
Yeah, you punched me right in the heart
And then you kissed me...

Det var svårt för mig att fatta rätt beslut, men jag är helt övertygad om att det faktiskt var rätt. Du får tro det eller inte, det ger jag blanke fan i, men det är så det är. Jag förstår bara inte varför du har så svårt att förstå.

It's not right, not ok
Say the word it should say
Maybe we’re better off this way?
I’m not fine, I’m in pain
It’s harder everyday
Maybe we’re better off this way?
It’s better that we break

Jag kom på mig själv att säga något till någon. Något som jag inte riktigt menade. Eller snarare att jag borde tillagt något, så att det inte missuppfattades. Det är jag nämligen ganska säker på att det gjorde. Förlåt, jag borde ha sagt något. Det är något som kanske är svårt att förstå, men något som är viktigt att det inte missuppfattas. Alltså måste jag förklara... You bleed just to know you're alive

...xoxo...

Inga kommentarer: