torsdag 13 mars 2008

Konstigt . . .

Jaa... Jag sa ju att det skulle bli en konstig dag igår. Nog hade jag rätt alltid. För en gångs skull ska jag inte gå in på detaljer utan dra de stora dragen ur dagen. Är ni sedan genuint intresserade så får ni helt enkelt prata med mig IRL.

Det var första dagen efter att ha kommit hem från resan. Det var segt i början. Fick se Blondie o Anna o Sofia på morgonen.. Sen var det engelska, prov i grammatik o glosor. Tråkigt värre. Men värst var det på religionen. Sååå drygt. Höll på att somna ju :P Klarade mig dock o vi gick vidare för att äta lite mat. Det var ganska ätbart. Då fick jag ett litet spec-ryck, när jag insåg att jag inte träffat någon typ på en vecka nästan. Förutom Blondie då ^^, Men just i den stund kom Estet-Niklas o hälsade på. Så lite bättre blev det. Vi följde honom till våning fem där vi såg Rosa o Timmy, mycket trevligt. Mindre trevligt strax därefter. Men detta är en typisk sådan sak som bör tas upp IRL.

Blondie drog till sin far för att köra lite grann. Jag blev ensam men löste snabbt mitt problem genom att ta mig till AJ's för att köpa lite tyg till min kjol som jag ska sy. Hittade det perfekta tyget. :D

Engelska CAE o sedan bio vid 16.00. Dock lurade Qunus Bra oss här. Han sa att han var vid gympasalen, så vi gick dit o väntade på att han skulle komma ut. Det visade sig att han redan var uppe vid bion. Typiskt :P Men vi klarade att springa upp dit o missade inte så mkt. Såg en film vid namn The Science of Sleep. Mycket lustig film.... Blondie gav dock upp när det var en halvtimme kvar eller så. Hon höll Olja sällskap istället.

Härefter följde vi Blondie till bussen, där vi träffade Simon, Nicke, Björn och Mattis. Mycket trevligt. När Blondie åkte gick jag till min syster för att hätmta symaskinen o de andra stack till pizzerian. Dit gick jag osså efter att ha hämtat maskinen..

Sen bar det hemmåt till far där jag sov pga diverse anledningar. Fick även trevligt besök på kvällen. Besök som piggar upp dagen lite.

Har kommit fram till en sak; jag kommer nog inte skriva i bloggen på ett par dagar. Blir nog ett inlägg på söndag för att berätta alla roliga details om festen ^^, Men det är dels för att se vad som händer. Och dels för att det känns som att det inte gör någon nytta. Det är för mycket just nu bara. Jag vet att det inte märks på mig alltid, men jag lovar, jag känner det alltid. Jag har något som behöver fixas, något som gick sönder under den senaste veckan tror jag. Fast man vet aldrig säkert. Det kan ju vara som Hepatit C som inte märks förrän man blir förkyld eller något liknande. Då helt plötsligt har man pajat levern o hade man kommit in dag senare till sjukhus så går det inte att fixa. Då tar den med sig njurarna o tarmarna o andra inälvor en efter en... Visst är det disgusting?

xoxo

Inga kommentarer: