torsdag 20 mars 2008

Snö? Jävla Bernard!

Ja :D Jag är så duktig ^^, Nu är jag äntligen klar med inlämningen vi skulle ha i svenskan tills idag xD Jag är riktigt stolt faktiskt trodde inte jag skulle hinna det. Det har liksom varit lite knapert med tid de senaste dagarna. Eller egentligen inte :P Bara att jag har undvikit att komma hem o istället varit i skolan så länge som möjligt. Vilket har resulterat i att jag kommit hem efter sju varje dag denna veckan. Det har varit mycket trevligt. Fast igår var jag nog inte hemma riktigt så sent. Tror jag var hemma vid kvart över sex eller något. Men det var väl tur det, jag hade ju prov o inlämning att göra tills idag. Jag känner mig såå flitig. (A)

Sen har jag nästan övertalat Räkan att ha fest på påsklovet. Det hade varit såå nice :D Jag är sugen på fest. Ge mig fest!

Ikväll är det ju fakiskt klassfest. Det hade varit kul att gå dit bara för skojjs skull. Men jag känner knappt mina klasskamrater. Efter tre år kanske man borde känna de som går i samma klass, men nej då. Vi har sånna bratz som inte klarar av att vara lite avslappnade. Fast det hade ju varit lite underhållande att se hur de blir med lite sprit i kroppen ** moahahaha **
Men studenten kommer ju sen också. Då kommer jag nog se hur de blir!

Så jag är lite kluven på hur jag ska göra. Några tips?

Har spenderat en stor del av dagen med Bönan idag . Det har varit nice. Hjälpte henne att plugga till hennes spanska prov, något som visade sig vara bra mycket mer underhållande än vad man kanske kan tänka sig. Det var skojj*

Men Blondie har ju också varit med. Fast kanske inte lika mycket. Iaf inte än. Hon har haft körlektion o teoriprov att göra på körskolan. Men det finns tid för henne med. Det finns alltid tid till fler folk. Kom o var med vet jag :D

Planerna för påsken är fortfarande ganska osäkra. Men jag antar att det blir så att imorgon (långfredagen) så ska jag åka till min syster i Skruv o äta påskmiddag. Det är trevligt för man ser henne så sällan .. Sen på påskafton så måste jag skaffa lite underhållning för min mor ska hålla någon påskmiddag/fest hemma i Ronneby så jag blir utslängd. Haha nej, inte så illa är det inte. Men jag passar nog på att untyttja tillfället att vara med kompisarna. Så om ni inte har något för er kan ni ju höra av er.
Påskdagen o Annandagen är än så länge oplanerade. Men det är ju resterande av lovet också. Vet bara att jag vill på fest någon dag. O det blir ju att man hälsar på Blondie någon gång också. Det måste ju bara bli av. Kanske något i stil med det som var på sportlovet? Det hade varit sweet :D

xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

tihi, med tanke på vad du just sa till mig så vet du nog inte omdet men jag var busig o läste denna bloggen tidigare när du sa att jag skulle göra svenskan först ^^(A)