torsdag 6 mars 2008

Radikala spec-ryck i sängen ^^,

Nu är det torsdag o den senaste veckan har flugit förbi fast ändå gått så sakta. Det är svårt att beskriva, men jag vet inte hur jag ska förklara det på något annat sätt.

Jag är ett energiknippe utan dess like, jag somnar snabbt o gott om du låter mig. Jag känner mig rastlös o tråkig, gosig o kramig. Glad o ledsen, arg o irriterad. Lycklig o hoppig, tankfull o distraherad. Krävande o ödmjuk, vrålhungrig o utan matlust. Jag äter när jag inte vill o svälts när humöret tillåter. Jag mår bra, jag mår dåligt. Jag känner o ändå inte. Jag bryr mig så mycket, och skiter i vilket.

Igår körde vi till Max o åt hamburgare med Rosa o Timmy. Det var trevligt, speciellt när jag drev med Rosa o gasade på extra i rondellen ^^, Men jag körde i hastighet hela vägen. Var en snäll Bernard, trots att Rosa tyckte motsatsen o var så rädd att han nästan svimmade. Timmy övergav oss när vi parkerat inne i stan igen, han var tvungen att skynda sig till bussen. Vi andra tre crashade i min pappas soffa o inväntade lektionen som började vid tio i tre. Det var mycket skojjsigt då Blondie o jag fick spec-rycket o "dansade" en mycket vacker dans i sängen. Rosa bara gav oss en konstig blick. Det slutade med att han hoppade ner i sängen med oss (inget kinky alls, jag lovar). Blondie o jag tog tag i varsin hand o fram med nagelfilen :D När vi filat klart låg vi där huller om buller o kliade varann på mage, arm, rygg, hals eller vad det nu kunde vara. Det var mysigt ända fram tills Blondie skulle välja musik o Rosa attackerade mig med hans otroligt kittliga fingrar. Jag fick såklart panik, som vanligt när jag blir kittlad, men konstigt nog var det stundvis bara kul. Blondie fick syn på oss o bestämde sig för att joina. De lade sig på var sin sida om mig o började kittla som s*tan. Eller ja, Blondie tyckte det var roligare att nafsa mig i halsen samtidigt som hon gav ifrån sig små nöffande grisljud. Det var väldigt sött, o det var ett fiint moment. Fram tills när Rosas mamma ringde o förstörde stämningen (som vanligt). Så han var tvungen att gå på direkten :( Men sånt är väl livet. Vi fick iaf typ 1 ½ timme som var mycket trevlig stund.

Vi började gå mot biografen för att se Onsdagsfilmen som var Children of Men denna gång. Den var intressant, faktiskt. Vi lyckades få med oss Qunus Bra o Olja, så nu är de obligerade att följa med varenda gång '',

Vi följde Blondie till bussen som hon skulle ta till Line Dancen. Sen var det bara jag o Qunus o Olja. Jag borde kanske varit rädd, men inte då. Jag tror faktiskt de är mer rädda för mig :P Vi drog till Max (igen) för att de skulle ha mat. Föga förvånande tog de en glass o en milkshake. En sväng runtom Maxi för att köpa godis o sen bar det hem till pappa, där jag sov inatt. Msn en stund, sen skulle jag hem till min syster eftersom vi skulle gå på bio. Två gånger på en dag, inte dåligt va? :D Sweeney Todd såg vi. Mycket bra film. Bättre än jag väntat mig. Men det kan bero på att alla som jag pratat med sagt att den var alldeles jättekonstig o för udda. Men hallå, det är en Tim Burton-film! Vad hade ni förväntat er? Aja, jag var nöjd. Väldigt nöjd. Musiken var underbar, o Burton är riktigt bra på att hantera kameran o komma på udda scener. Två tummar upp från mig. Helt underbar. O Johnny är ju kanske inte den sämsta skådespelaren heller för en sån film. Däremot hade han inte riktigt kommit ur sin Jack Sparrow-roll från PotC. Men vad gör det, han är ju helt underbar i alla filmerna. Men men, inte prata mer. Nu ska vi se vad som händer idag :D
Hitta mig o gör något radikalt med mig!
xoxo

Inga kommentarer: