tisdag 7 april 2009

Tisdag 7/4 - 09

Ikväll är det dags för ytterligare en relaxträff med tjejerna. Åh, vad härligt det ska bli! Jag vill så gärna köpa den där ansiktsmasken som hon har, den gör verkligen underverk! Tyvärr så har jag o Niklas gett varandra iprincip absolut köpförbud. Vilket innebär att vi får köpa i princip bara mat, o då absolut inte utemat som mcdonald's, pizza osv... Känns bra, men som sagt, skulle verkligen vilja ha den där krämen. Men nu kommer snart vår dammsugare så då måste vi kunna betala för den.

Sen har jag varit riktigt duktig idag också, bortsett från att jag har tvättat så har jag också satt mig ner o tagit tag i mitt liv lite grann. Har sökt åtta stycken olika utbildningar till hösten, bland annat fastighetsmäklarprogrammet och hälsocoach. Några stycken är jag väl inte helt säker på, men hellre att jag söker dom nu o tackar nej, än att upptäcka att det var just den som jag egentligen ville gå. Jag vet fortfarande inte om jag ska vara kvar i Sverige till hösten. Men samma sak där, man måste ha lite reservplan. Det har jag lärt mig sen förra hösten! :P

Inga kommentarer: