lördag 25 april 2009

Skumpa

Wiiie vad glad jag var på vägen hem från jobbet inatt :D Jag stod tillsammans med Emil på Nivå och vi lyckades kamma hem skumpan! :D:D Så glad jag blev! Det var en dude som fick hela kvällen att kännas jättedålig och jag trodde att jag skulle i princip gå plus minus noll. Ni vet en sån där jobbig typ som satsar 50 på hela bordet?! (FYI det innebär att om jag blir tjock så delar jag ut 550 kr på en runda!)
Självklart blev jag tjock, o han nöjde sig med det och gick. Antalet svordomar i mitt huvud var inte få då vill jag lova! Men någon timme senare kom han tillbaka och ville göra samma sak igen. Det är det farligaste man kan göra i en sån sits. Dessutom så verkade det som att han hade köpt sprit för alla sina pengar han vann gången innan för han var inte nykter för fem öre.

Fast denna gången vann jag :) Och igen. Och igen. Tror att jag lyckades få in typ 3000 kr bara av honom där i rena vinstpengar. Fast det insåg jag inte då, utan såg det mer som att det gick jämt ut.

Sen kom det en liknande kille som la in femhundring på femhundring o förlorade. Så egentligen så hade jag nog kanske kunnat förstå att det gick så bra om jag bara hade fått tid att tänka på något sånt.

Jag stod på bordet däruppe, alltså det bordet med sämst spel, men igår (på löningsdagen ^^,) så hade jag nästan 11000 i min box o bara typ 3700 ut. Emils procent var inte riktigt lika bra kanske, men han hade för sjutton 18000 i sin box!!! Aldrig varit med om så stora siffror ens på Nivå.
Skumpa skumpa skumpa skumpa!! Wrooooooooooooooh!

Förstår inte riktigt vad det var med gårdagen egentligen. Allting gick hur galant som helst. Jag köpte nya skor, fick hem dammsugaren, hann städa, hann träna och lyckades kamma hem skumpan,.. Kanske ett sätt att kompensera torsdagen...?

1 kommentar:

Marlene Hansson sa...

Grattis Lillasyster! Men påminn jenny om att du är inte är 20år än :P I mean med tanke på hennes kommentar om att "köpa ut" skumpan :D