måndag 6 april 2009

Suck, fick just ett samtal från en tjej på af Klints servicehus o hon frågade om jag fortfarande var intresserad av att jobba i sommar hos dom. Jag sökte till de för någon månad sedan när det var en vårdmässa på Arbetsförmedlingen. Och jag var ju tvungen att säga nej! :( Eller ja, jag har ju faktiskt inte skrivit under något på handikappsförvaltningen, men ändå. Ni kanske undrar varför just af Klint hade passat mig perfekt? Det ligger ca 50 meter från min trappuppgång!! Hade ju varit äckligt perfekt. Men jag ska försöka se de positiva med handikapp, det finns ju faktiskt en hel del positivt med det också. Dessutom så är detta ju andra jobbet jag får tacka nej till, vilket innebär att jag faktiskt inte är såå oattraktiv på marknaden. Har ju erbjudits tre jobb nu då :P
Men det hade varit så sköööönt.

Inga kommentarer: