torsdag 2 april 2009

Förnya lite

Vilken duktig hund jag är!
Har precis varit i Rödeby på introduktion för mitt nya jobb på handikappsförvaltningen där. Det var kul faktiskt, alla vårdtagare är så himla trevliga, iaf när de är på bra humör o det var de idag :P

Ser fram emot att få jobba där, och att få komma över den där hemska nybörjarperioden! När allt är nytt o man knappt kommer ihåg vad man själv heter. Men jag har ju börjat en timanställning nu så det är väl bara att vänta o hoppas att någon blir sjuk eller så :P

För övrigt så har jag faktiskt diskat o städat lite idag. Har också gjort en sak som är bland det jobbigaste jag vet; att rensa ur garderoben!! Det är superskönt att bli av med massa plagg som man ändå inte använder, men min mor har väl lärt mig lite för väl för samma tanke kommer upp varenda gång; Men kanske att jag behöver just en sån att ha typ under en annan tröja eller något. Superjobbigt! Men jag antar att det är ganska ekonomiskt att tänka så också.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Har blivit medbjuden till Ullared av Jussan, o ofta jag tackar nej till det liksom?! Men jag har inte jättemycket pengar o dels så kommer ju Nicke hem o jag jobbar ju på kvällen så det blir i princip bara "Hej älskling! Hejdå älskling, sov gott!"
Hata.

Dilemma.

Inga kommentarer: