torsdag 16 april 2009

Linn-ifierad

Just nu så sitter jag hos Linn medans hon "pevar" duschen. Flydde hit igår i ett försök att rädda henne från onda tankar o farliga naturkunskapsprojekt. Hon ska till skolan sen så då passar jag på att åka med henne in till stan, perfekt! Här slösar vi inte på ekonomin genom att köra två bilar :P Sen ska hon till Karlshamn o hitta på bus där. Jag är fast i Karlskrona o ska jobba på Nivå ikväll. Världens tråkigaste pass egentligen. Mellan 21.00-00.00. Asdrygt, hur många är det som festar en torsdag liksm?! Ingen fest, inget spel, så funkar det. Jag tror att jag som mest har haft typ 300 kronor i boxen efter ett sånt pass. Jämför det med sist jag stod på Nivå (en lördag, inte ens löning) när jag hade strax över 12 000 i boxen!! Ni kanske kan förstå det dryga med torsdagar...

I tisdags fick jag besök av Alice o Linn. Det var nice. Vi tröståt kladdkaka med grädde och beställde hem pizza. Höjden av lathet när man bor mitt inne i stan med typ 30 pizzerior när man beställer hem den till dörren :P Men det är vi, lata o tjocka ^^,

1 kommentar:

Linn sa...

Jag gillar oss och vi gillar porr :D