lördag 4 april 2009

Svaghet för Ullared

Ja, det blev en sväng till Ullared i alla fall. Vem kan säga nej liksom? :P

Köpte inte så mycket till mig själv faktiskt, utan det blev mest saker till lägenheten, nya dukar, handdukar gardiner osv. Två par byxor och en tröja, lite trosor o strumpor, mer köpte jag faktiskt inte i klädväg. Däremot så hittade jag en jättesnygg tavla som jag hade hoppats kunna få upp innan Nicke springer iväg på sina äventyr igen.

Det var en riktigt nice liten utflykt i alla fall. Steg upp klockan kvart i fem o tog bussen som gick kvart i sex. Var dock nära att missa den för jag tänkte inte på att den gick från Kungsplan.
Uppe i Holmsjö halv sju, o så bar det av.
Var hemma igen vid halv nio på kvällen, lagom tills jobbet började vid nio :P Jag åt en tacotallrik inne på restaurangen mitt emot Ge-Kås, supergott! O tröstig blev man av att gå där uppe, det förstår jag inte. Brukar inte bli det.

Men det var em nice tripp iaf. Synd bara att man inte träffade sin sambo i mer än en kvart den kvällen. Men jag har han nu :) I alla fall fram till tio då jag börjar jobba igen :/ Statt denna gången, med chefen själv på min sida! :O

Inga kommentarer: