torsdag 23 april 2009

Piss o ättika

Jag luktar ättika om mina händer. Fy. Katten hade satt sig i sängen igen... "/ Medan jag var nere o hämtade sista tvätten också. Kunde inte varit så uppfostrad så att hon gjorde den en timme innan heller, så att jag hade hunnit tvätta lakanen med? Men men, det verkar ju onekligen inte som att det hjälper att tvätta det ändå, luktar nog kattkiss i alla fall verkar det som. Men det blev inte så stor skada denna gången, madrassen blev inte blöt så det var bara själva underlakanet som måste tvättas.

Jag skällde inte ens ut henne denna gången. Jag gick till kylen och hämtade ättiksspriten istället. Fyllde på min sprayflaska o så blandade jag ut med lite lite vatten för vi hade inte så mycket kvar. Sen sprutade jag på hela madrassen. Mest i mitten då, på de ställen jag vet att hon har satt sig innan... Kanske täcker lukten tänkte jag? Hoppas det. Som sagt så tog jag lite över hela sängen, för jag tänkte att hon kanske undviker att vara där överhuvudtaget då, vore ju bra. Så det går typ inte att vistas i sovrummet nu, man blir alldeles yr i huvudet :P tur att jag inte ska sova hemma inatt ^^,

Förresten så bestämde katten sig för att sopa golvet under soffan. Vi har en svart katt normalt sätt om ni inte visste det :P Märks det att vi inte har någon dammsugare?? Så snart den kommer så ska jag vårstäda!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snåriga tankar? Vart ska du nana inatt? :P

Anonym sa...

Nej det verkade ju inte som att du eller Danni kunde cykla ..Tar det en annan gång^^ Men kommer du i helgen?