fredag 17 april 2009

17/4 -09

Idag har blev det att köra sönder magen totalt på gymmet! Det gillar vi! Gjorde ca 350 situps sammanlagt i alla möjliga varianter o former. Det är vi nöjda med, nu ska vi bara hålla uppe tempot inför beach -09 ^^,

Just nu så sitter vi o tittar på "vem vet mest" på ettan tror jag. Ganska intressant faktiskt, o jag förstår inte riktigt hur folk vet sånna sjuka saker som de tar upp där. Kan inte låta bli att tycka att vår gamla historialärare Sven-Axel skulle passa perfekt för det programmet. Den gubben vet precis allt!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska uppdatera er mer om. Imorgon skulle vi åkt till Hörby för att festa med Nickes polare från lumpen, men det fanns inga sovplatser o så var vi väl lite för snåla för att lägga bensinpengarna på det :P Så vi ska åka o grilla istället. :) har inte riktigt bestämt var men jag är sugen på att åka till ett ställe på vägen ut till Hasslö där jag bodde innan, det är riktigt mysigt där. ^^, Vi får se helt enkelt.

1 kommentar:

Linn sa...

Jag gillar din magträning^^... Proteinbars here I come^^

Grilla är mys(=