onsdag 22 april 2009

22/4 -09

Idag blir en sån där full dag. Jag kommer ge mig av hemifrån förhoppningsvis inom en halvtimme mot Friskis o Svettis. Där ska det svettas o ha sig tills magen inte orkar fler situps.

Efter det så ska jag cykla till min pappa o ställa cykeln där. Och sen springa till Arbetsförmedlingen där jag ska vara på möte klockan två. När mötet är klart (efter ca en timme eller så) så springer jag till pappa igen, gör mig lite fin o sen tar jag hans bil och åker till McDonald's. Där ska beställas två stycken Chicago Star med plus meny, så som vi alltid beställer ^^,

Sen tar jag bilen till Kallinge o hämtar min lille Niklas. Sen ska vi hem till mamma o ha oss en liten fristad där tills jag måste åka hem igen för att jobba "/

Men det kommer bli en nice dag. Jag gör massa saker som jag ska göra, som jag vill göra och som jag måste göra. Dessutom får jag träffa Niklas en sista gång innan hans BERTO börjar, vilket innebär att han inte får lämna kasernen förrän på torsdag nästa vecka, alltså valborg.

Ska se om jag inte kan smita upp en runda på stan också. Känner att jag behöver ett par snygga nya strumpbyxor/leggings. Hittade ett par döläckra här hemma, men det var ju såklart hål precis överallt på dom. Så ett par nya får det bli, brukar ju inte kosta så mycket. Dessutom behöver jag en vattenflaska när jag tränar så en runda till Stadium hade inte heller varit fel. Får se vad jag hinner. Nu börjar jag i alla fall få lite bråttom! :D Wish me luck!!

Inga kommentarer: