måndag 20 april 2009

20/4 -09

Har precis suttit o reflekterat över hur min vecka ser ut. Och den verkar vara helt totalt fullspäckad. Fast jag gillar när det är så. Även om man inte får så mycket tid till annat så har man ändå ett ganska strukturerat schema.

Pallar inte dra upp hela planeringen här just nu. Men den ser bra ut. Vi kan börja morgondagen. Hade tänkt att åka upp till Linn med Alice men det blev inte så, tyvärr. Chefen ringde o sa att vi skulle ha möte imorgon klockan sju i Karlshamn. Så vi skulle mötas vid Nivå klockan sex för avfärd. Varför man behöver en timmes körtid för att ta sig dit förstår jag inte, men jag orkar inte riktigt tjabba :P

Men, lite social blir jag nog imorgon ändå. Alice skulle hjälpa sin farmor in till stan så hon sökte lite tidsfördriv. Runt ett skulle det bli, så jag tänkte vara lite extra sysselsatt och träna innan hon kommer hit. Eller ja, ta en lång promenad i alla fall. Jag körde ganska hårt på gymmet idag, så om jag åker dit så blir det nog inga vikter utan bara kondition på "gångmaskinerna".

Inga kommentarer: