söndag 5 april 2009

Oouh, vilken helg!

Har stigit upp tidigt varenda dag hela veckan plus att jag då har jobbat både fredag o lördag till halv fyra på natten. Vissa dagar har kanske inte varit jättetidigt, men ändå tidigare än vanligt. Så jag är lagom trött nu. Längtar efter nästa vecka då det inte blir riktigt lika skarpa kurvor, o lite mer sömn. Ska bara upp tidigt en dag o tror att det är på tisdag, i vilket fall på min tvättdag.

Var uppe på stan igår o fixade tid till optikern :S Tycker inte om det alls, vill inte behöva ha glasögon, men faktum är att det nog blir så. Hittade i vilket fall snygga bågar som jag blev nöjd med. Dessutom är det ju två till priset av ett på specsavers så jag får två par för tusen kronor, plus 300 för synundersökningen. Helt okej kan jag tycka!

Hade väl egentligen helst velat ha linser, men jag kommer ju inte använda de varje dag så då blir det så mycket smidigare med vanliga glasögon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man måste ju ändå ha glasögon för att underlätta för ögonen ibland även om man kör på linser^^ Variatio delectat