onsdag 1 april 2009

Hemma igen

Åh jag kan inte låta bli att säga det en gång till: Vilket härligt väder vi har!!!

Har precis kommit hem från en ridtur uppe i Holmsjö hos Jussan. Verkligen perfekt väder, solen sken men det var ändå inte för varmt, ens när man arbetade o så! Visst man svettades ju o fick kämpa lite, men det var inte så att man ville ta av sig ridbyxorna! Ge mig mer!

Selma har piggnat till nu också. Vill bara kela o leka. "Hon" vaknade inte till riktigt förrän igår när jag gick o la mig o var inte riktigt sig själv förrän idag. Men det är skönt, äntligen kanske vi ska få lite rätsida på eländet! :P

Senare idag kommer Niklas familj, vet ej hur många eller vilka, vet bara att Oskar har lektioner på Kulturskolan så de skulle hälsa på en sväng då.

Imorgon är det dags för min arbetsintroduktion :S börjar bli lite nervös här, men det kommer bli en bra sommar, det tror jag. Jag hoppas det. Jag förtjänar väl det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inget att vara nervös för.. fixar du lätt.

Linn sa...

Sv: jo men fåglarna kvittrar på ett mycket obehagligare sätt här ute som gör mig stressad. Tror att det är för att allt är så tyst, jag behöver billjud. xD

Är du mkt med Jussan nu för tiden eller?