fredag 2 maj 2008

Valborg

Jaså, då var valborg överstökat också. Det var riktigt kul faktikst. Harvu biff var med o Blondie så klart ;) Min Nicke, Simon, Mattis o hans Matilda var med också. Vi var inte så jättemånga ju, men det var en härlig stämmning ändå. Tråkigt att de andra inte kom. Får inte glida ifrån varandra nu ju...


Onsdagen började med ett sex timmar långt städpass där hela huset röjdes igenom. Och gud så fint det blev :D Blondie och jag äger på att dammsuga!

Gästerna kom sedan vid halv fem skulle jag tro. Alla utom Harvu då, och Blondie gick hem till honom för att hämta honom typ. Under tiden åkte vi andra o handlade lite mat så att vi kunde grilla. Sen sattes grillen igång o då anlände även de andra två. Festen hade officiellt börjat!

Och kul var det. Det måste jag ju erkänna. Det blev lite lekar o lite så också. Folket blev lagom druckna tycker jag... Stackars Nicke fick ganska mycket att dricka när han gissade fel i lekarna hela tiden. :P Men jag vann! Jag lyckades få på mig 34 klunkar på ett kort. Det sved kan jag ju säga. Men drickat var ju gott, så varför ska jag klaga? Jag behövde nog få i mig lite. Hade nog inte skadat med ytterligare lite med tanke på följande händelser, men det är en annan sak. (jag låter som värsta alkoholisten, vilket jag verkligen inte är) Mattis hade dragit med sig en vattenpipa. Det var rätt intressant. Hade inte provat på sånt innan.

Dagen efter samlades alla på Via Venetto för att käka pizza. Mycket gott. Blondie o Biff gick hem till sig o Nicke körde hem de andra till Karlskrona. Men han kom tillbaka sen igen. Jag är ju helt oemotståndlig ^^,

You make me so hot
Make me wanna drop
You're so
ridiculous
I can barely stop
I can hardly breathe
You make me
wanna scream
You're so fabulous
You're so good to me, baby,
baby
Nu har dock även sista gästen gått. Blir lite lagom kinkig på mig mig själv. Verkar så desperat. Det är inte så illa som det verkar. :P Så nu ska jag försöka njuta av helgen med min mor. Två hela dagar helt isolerad i Ronneby. Njae, så illa är det faktiskt inte. imorgon ska Blondie och jag gå på vårt första besök till solariet o få lite solbränna. Eller förhoppningsvis iaf. Meningen är att vi ska värma upp vår hud inför sommarsäsongen. Sen är det kul att kunna ha lite solbränna på balen och studenten också. Vill inte se ut som en albino som jag gör nu. Inte heller som en jordgubbe, så därför börjar vi redan nu, så det blir lite mjukstart. Men inget illa upp, jag gillar både albinos och jordgubbar, men vill helst inte se ut som de.

Usch så jag pladdrar. Men jag har gett upp nu iaf. Jag får ta smällen helt enkelt.

Lyssna på idag: Hot - Avril Lavigne

xoxo

Inga kommentarer: