tisdag 29 april 2008

Tvättbräda

:D

Dagens rubrik är faktiskt riktigt bra tycker jag :) Den har en dubbel betydelse. För det första så syftar den på morgondagen då valborgsfirandet kommer äga rum här hos mig i Ronneby. Har redan berättat en del om det, bla att det inte kommer att bli någon röjfest precis. Har bjudit jättemånga som har sagt att de ska komma, men som föga förvånande så verkar typ hälften komma. Tycker bara att det är så himla synd. Speciellt med tanke på att ända anledningen till att jag tänkte att vi kunde vara här var för att det inte verkade som att någon annan hade planerat något. Då tyckte jag att det kunde vara lämpligt att samla alla kompisar. Tråkigt när alla får "sista-minuten"-erbjudanden som de hellre tackar ja till...

Den andra betydelsen i dagens rubrik är att jag har upptäckt att jag är himla fascinerad i magar. Vi hade som sagt projektpresentering idag i skolan, vilket för övrigt gick ganska bra. Jag pratade ganska tidigt på dagen och fick helt enkelt sitta där och invänta att dagen tog slut sedan. Då kom jag på mig själv sitta o studera folks magar. Inga onda tankar eller så, bara det faktum att jag studerade dom. Dom kunde vara stora o små, vältrimmade eller mer normala. Jag vet inte varför egentligen, men jag antar att jag har en svaghet för magar (A)

Men det var faktiskt inte bara magarna som jag kollade på. Jag lade märke till folks utseende i allmänhet. Inte så att jag satt o tänkte "fy fan va snygg han var" eller "usch vad hon ser hemsk ut"... nej nej, det var mer; "jaha, jag har inte tänkt på att hon ser ut så" osv. Sen kan jag väl erkänna att alla inte såg helt perfekta ut, men vem gör det? Det är väl lite det som är charmen? Tycker iaf jag.

Jag har lite våndor över morgondagen om jag ska vara helt ärlig. Är rädd att folk kommer supa sig fördärvade :S Eller supa huset fördärvat iaf :P Men jag är väl bara överorolig. Sen tycker jag som sagt att det är så tråkigt om det kommer typ fem pers eller något. Men visst, det är väl bättre än inga... Dessutom så har jag det lilla molnet över mitt huvud angående min hälsa. Min hals känns inte alls bra just nu. Appropå det så är det dags för en bafusin till...
Det löser sig.

Aj aj.. jag har fått ett monsterblåmärke på benet... jag börjar undra om mitt umgänge är så hälsosamt?

Lyssna på idag: When You Say You Love Me - Darren Hayes

xoxo

Inga kommentarer: