måndag 28 april 2008

Man blir såå glad!

Dagen har väl inte varit så hemsk egentligen. Steg upp tidigt, hade ju lugnt hellre legat kvar i sängen o gosat lite till... Men plikten kallade. Eller jag trodde att den gjorde det iaf. Det visade sig att vi inte hade den lektionen som jag åkte in för. Alla andra verkade veta att det var specialdag idag, vilket innebär att vi är lediga, utom jag o Blondie. Ofta, det brukar vara tvärtom :S

Aja, så jag åkte hem tidigt. Var hemma runt halv elva. Hade tråkigt, men jag gjorde det jag behövde ändå, nämligen projektredovisningen. Så nu är den klar. Ska bara se till så att den funkar imorgon också. :S

Tänkte tagit en promenad innan för att bota min huvudvärk (har inte tagit någon tablett idag :D). Men det fick man tydligen inte. Dörren gick inte att låsa och det är inte så kul att lämna huset tomt när man inte kan låsa. Jag hoppas bara att det går imorgon, annars är jag ganska mycket screwed om man säger så.... :(

Ja ja... Ska upp tidigt imorgon. Måste förbereda mig lite mer med.. Jag ska ju vara opponent åt Blondie. Har ingen aning om vad jag ska säga. Jag tycker att det är bra som det är :P

Lyssna på idag: So Sweet - Jonathan Rice

Puss o kram
xoxo

Inga kommentarer: