måndag 21 april 2008

Ignore mode no longer functioning

Huvudvärk. Huvudvärk. Huvudvärk. Fy satan vilken huvudvärk. Det är olidligt! Det går inte att förneka, inte att ignorera, inte att glömma. Snälla bara ta bort den! Huvudvärk. Huvudvärk. Huvudvärk.

Den försvinner inte. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?! Jag har Nationella Prov i Svenska B på onsdag o slutprov i Matte C på torsdag. Det hade varit aningen av fördel att inte vara sjuk nu. Jag måste plugga. Jag har inget emot att bli sjuk om två en vecka eller två, men inte just nu. Jag har inte tid att ta hand om mig själv. Måste förstätta kämpa. Just keep swimming!

Huvudvärk.

Angående helgen: Ja, Älmtemåla skola blev det. Kör så långt ut i skogen du kan komma, kör lite slalom mellan granarna en stund så kommer du nog rätt. Det var sweet. Jag gillade det. Fick träffa nytt folk, o gammalt folk. Två positiva saker på en gång. Nice ^^,
Det var en del människor där, vet fortfarande inte riktigt vilka alla var. Finns bilder på Bilddagboken om ni är intresserade. Nickes hatt vandrade runt lite fint xD

Huvudvärk.

Söndagen var underbar också. Bortsett från att det var lagom jobbigt att stiga upp ur sängen och komma i form. (NEJ jag var inte sjuk, jag är inte sjuk, jag kommer inte bli sjuk, jag tänker inte bli sjuk, jag får inte bli sjuk)

Huvudvärk.

Minns ärligt talat inte mycket från morgonen. Blev väckt av en otroligt charmig liten pojke som tydligen har en enorm talang när det gäller att spela piano. Jag blev lämnad ensam i sängen. Klart inte så kul, men som sagt, minns inte mycket. Vaknade av att någon satte sig på sängen o klagade över hur förjävlig jag såg ut. Självklart med en monsterbrett leende på läpparna. Ja, vänta lite. Jag fick frukost på sängen också :D Det var fint. Vet inte om det var före eller efter, men iaf. Måste dock ha sovit ett bra tag, för det hade handlats (!! cola o toblerone *drool* !!) o tankats o duschats medans jag slumrade bort... Aja.

Huvudvärk.

Huvudvärk.

Tog mig en dusch. Härligt, luktar mindre svett o äckel. Allt som gjordes, gjordes långsamt o med omtanke, viktigt förstår du. Vi tog en prommenad i skogen, mycket vackert. Blev otroligt glad. Fortfarande väldigt seg, men lycklig.
Kalas. Massor med folk. Jag tror inte att jag minns ett enda namn tyvärr. :S Skäms något över det :( Men det är väl så ibland.

Huvudvärk.

Ronneby nästa. Bilfärden gick väldigt smärtfritt faktiskt. Stannade till på Maxi för att handla mat. Grillat fick det bli :D Sååå gott. Du äger på att grilla, pojk! Marinerade köttbitar med ris, sallad och pepparsås. Fruktansvärt gott! We make such a good team.
Röjde upp det sista i mitt rum, åtminstone så att det gick att vara där. Då slog huvudvärken till. Något så fruktansvärt också! Sedan var det sängdags till The Bourne Identity på TV:n. Väldigt bra film.

Huvudvärk.

Nu klarar jag inte skriva mer. Men visst, ni är nog inte så intresserade ändå :P Är förvånad om ni fortfarande läser...

Lyssna på idag: Den frukansvärt sköna tystnaden i naturen. Ingen dator, ingen TV, ingen skola, inga skolböcker, inga bekymmer, ingen huvudvärk. Bara naturen. Och kanske någon du tycker om.

Tack förresten...

xoxo

Inga kommentarer: