lördag 19 april 2008

Älmtemåla?

Jaha, blir det upp i skogens mörka vrår ikväll eller? Det verkar nästan så. Det kan bli riktigt trevligt. Jag känner kanske inte jättemånga där, men förhoppningsvis så får jag med mig Blondie och hennes babe så då har jag i alla fall dem :D Sen har jag ju Nicke, o hans syskon (plural?) och jag är inte säker, men jag antar att Mattis-monstret o Björn o Simon kanske till och med är där med. Då har man ju några stycken. Massvis med kramar.....(L)

Vaknade till oerhört vackert väder idag! Blev så glad! Och tydligen ska det vara lika vackert imorgon o dagen efter med. Såå sweet. Däremot så måste jag kanske på ett hörn erkänna att jag inte är särskilt frisk idag. Men som jag är så lever jag ju i förnekelse. Min hals är igenpluggad o gör monsteront när jag sväljer. Min fot gör ont efter vrickningen/stukningen i torsdags, ajajaj säger jag bara. Inte så ont som igår, men ändock. Mitt huvud är tungt som tusan o huvudvärken håller sig kvar. Men som tur är så finns inget av detta i min fina existens i förnekelsens värld. xD



Nu är det städdags! Jag vill inte leva som en hemlös längre. Nu ska här städas o putsas fram till klockan blir typ två, då jag måste börja göra mig iordning.

Lyssna på idag: Animals - Nickelback (så gryymt komisk text)

xoxo

Inga kommentarer: