onsdag 9 april 2008

Mer :)

Nu har jag fixat lite med bilder o så där, så nu är ni så välkomna så att titta in på min bilddagbok :) Kommer kanske inte uppdateras dagligen, men vid söta events så kommer några bilder alltid upp ;)

För övrigt så har det varit en lugn dag idag. Inte hänt mycket. Har lite dåligt samvete för att jag har haft en fyra timmar lång håltimme o inte ängat en minut åt projektarbetet. Var däremot inne på People o kollade tattoos och piercingar. Hade ju varit såå grymt att skaffa en i tungan :D Jag är ju myndig så jag kan ju göra vad jag vill så sett :) Problemet kommer när man kollar på priserna. Inte för att det är jättedyrt, men det är ju mycket pengar ändå, nästan 500kr o det räcker med att jag har lagt 500 kr på balen, 400 kr på studentklänningen o sen 200 kr på studentmiddagen denna månaden. Jag påstår inte att jag betalar allt det, men det känns ändå som att jag har skämts bort tillräckligt för ett tag. Men visst, helt plötsligt så är man där på ren impuls :) Behöver nog dock någon att hålla handen med :S

Även om jag inte fick så mycket gjort på projektarbetet innan på dagen så blev det att jag satt i typ tre timmar o skrev när jag kom hem. DET tycker jag är duktigt. Har dock ett smärre problem; jag måste läsa ut en bok till på fredag. Kan bli jobbigt, men det borde egentligen gå. Får ligga i stenhårt nu... Bara typ tre veckors plugg kvar, sen är allt kolugnt känns det som. Kunde det inte vara liite mer utspritt så att man kan få ta det lite lugnt? Men det är väl så, livet är inte lätt...

Men skam den som ger sig. Nu fan ska jag klara det här! O matten ska vi inte bara tala om. Det bara ska gå! Det känns som att jag kan det nästan ;)

Gårdagen var fin också. Blev alldeles överraskad av massor av saker. Därebland av mig själv :P Det var en sweet dag, alldeles jättegosig. Inte alls så arg/irriterad som jag var i måndags. Skönt. Igen, igen... Fast jag har inte tid :S

Ursäkta att det blir så mycket skola nu, men det är det enda (nästan ;)) som finns i mitt lilla huvud för tillfället.

Ha det bra o glöm inte kolla min bilddagbok, du kanske finns med :) http://posh89.bilddagboken.se/

Lyssna på idag: Paint It Black, orginalet eller valfri cover.

xoxo

Inga kommentarer: