måndag 7 april 2008

Frågan är: ska jag klara mig?

Idag har varit en såndär riktigt jobbigt ojämn dag. Jag har väl varit lite lat kan jag väl säga. Inte trött faktiskt, bara lat. Blanda det med en rejäl dos ångest o stress och toppa med alledels för många händelser (om än positiva) på en gång. Glöm inte att strö på alla kompiarna med. Det kan bara resultera i en sak: jag har varit glad, sen arg, sen glad, sen arg, sen ledsen, sen glad o sen arg. Så har det hållt på heeeela dagen. Fruktansvärt irriterande, kan bara tänka mig hur det är för alla andra som blir utsatta av denna värdelösa behandling. Fråga mig inte varför jag är sån, för jag vet som sagt inte säkert varför. Och jag vet vad ni tänker, men det har inget med pms att göra. Jag blir bara så stressad när jag är i skolan o kollar i kalendern vilka läxor vi har de närmaste veckorna. :S:S Det gör verkligen att magen mår lagom bra. Så nu kommer jag sitta inlåst hemma (när jag inte befinner mig i skolan då) o göra läxor. Det kommer verkligen bli att åka hem direkt efter skolan. Så j*vla tråkigt. Jag hade ju precis vant mig ;)

You can't hide it, you might as well embrace it

Trots mina humörssvängningar så var det en ganska bra dag. Blev äntligen en tur till Glassiären med Blondie, Rosa o Qunus Bra. Det var fruktansvärt kallt dock. Fint väder när vi bestämde oss att gå dit, men det hann förvärras innan vi slutade skolan. Men envisa som vi är så gick vi dit ändå. Det var mumsigt, fast de hade höjt priserna :( Men orka bry sig :P det är alltid värt att åka till Glassiären! :D

Vi var också ganska flitiga faktiskt, Blondie och jag. Svenskan gjorde vi klart, nästan Engelskan också (CAE:n då). Sen gick vi till Polisen med Blondie för att skaffa pass. Viktiga saker det där. Utan det kan man inte gå ut. Det var ju det som hindrade oss i lördags :( Eller henne rättare sagt. Hon o Biffen. Jag som hade sett fram emot det sååå!! Uschanamej.. Men visst, vi hade trevligt innan på lördagen hon o jag ^^,

Har inte mycket mer att säga. Fick konstiga blickar o massa viskningar riktade mot mig från några som jag tror var på Piraten i lördags. Kändes inte så bra kanske. Men spela roll. Det är som jag säger; Allt jag gör är fruktansvärt oskyldigt (A)

Lyssna på idag: Vertigo med U2 (de är sååå bra!)

xoxo

Inga kommentarer: