fredag 18 april 2008

Sorry I'm late

I'm back ^^, Efter en veckas frånvaro så har jag äntligen fått tid och lust att sätta mig här igen och skriva ett inlägg i bloggen. Känns skönt fakiskt. Det har varit så mycket nu... usch. Men Nu är projektarbetet inlämnat så det är överstökat. *puh..* Fast det är ju inte helt klart än, ska redovisa det också sen, om typ två veckor, den 29:e. Jag ska satsa stenhårt på det. Fast först o främst måste jag satsa på matten som är nästa vecka. Svenska nationella är ju också då, men av någon anledning så är det inte lika oroande. Det är vad det är liksom. Matten däremot, den har jag gett mig f*n på att jag ska klara! Med råge också.. Hjälpa mig? (A)

Sista dagen att skicka in högskoleansökan idag också. Det hade varit kul att hitta något man kan gå. Men som sagt, mitt år i USA då? Det bara försvinner. Kanske inte är så hemskt? Jag har nog tid att åka dit också. Men jag behöver väl inte ta en så himla lång utbildning. Kanske bara ska söka lite kurser? Då kan man ju jobba lite vid sidan av också? Jag är så förvirrad. Men som sagt, det är sista dagen idag, så mamma ska hjälpa mig ikväll har jag bestämt. ^^, Hon kanske vet vad jag vill.

Finns inte jättemycket att fylla i angående den senaste veckan... Har varit en del hos Nicke o haft "semester". Det är sweet. Alltid. Annars har jag i princip suttit konstant vid datorn för att skriva klart projektarbetet. Och klart blev det, till slut. Är väl ganska nöjd, det ser fint ut. Tråkigt att det ska bli så teoretiskt bara. Vill göra något praktiskt! Jag vill vara kreativ o estetiskt. I've got too much brain to be allowed such things.

Jag ska bli man! Eller rättare sagt, jag håller på att bli man. Men ta det lugnt, det är bara i rent kommunikationssyfte. Jag är fortfarande jag, jag bara ändrar mitt kommunikationssätt lite. Mest för exprimentiellt syfte. Min fot är aj aj också. Men det är mitt egna fel. Men man som jag är så skyller jag på någon annan, dvs Nicke! Det var ett trappsteg till ju ... :S Aja, det är vad det är, och det är smärta. Det går bra när jag inte rör den, och jag kan faktiskt gå på den. Nedför trappor däremot! Usch, ajajajaj... Bit i hop och swallow the pain.

Nu har jag inte mycket mer att säga för dagen. Jag undrar vad som händer i helgen. Älmtamåla? Eller något. Jag vet i fan.. Men det löser sig, säg vart ni vill ha mig bara xD

Lyssna på idag: So Sweet - Jonathan Rice

xoxo

Inga kommentarer: