söndag 25 maj 2008

Belåten.

Jaha. Jag överlevde middagen igår, med min syster o mamma o pappa. Det var tvärtom ganska trevligt. Ovanligt trevligt... Jag undrar varför? Dom har säkert någon slags konspirationsplan mot mig... hm..........

....
....

Ja, ja.. Inte tänka mer på det.

Det var i vilket fall trevligt. Jag provade min systers balklänning o vi kom fram till att vi kanske ska ta o sy om den, för då blir den ungefär som den jag ville ha från början. Men den var ju såklart förstor,.. Det går ju självklart att fixa, börjar bara störa mig lite på att allt är förstort för lilla mig (A) det börjar faktiskt gå mig lite på nerverna.

Men det som gjorde att det blev sådär extra trevligt det var att miin kom dit o åt med oss. Det kan verka som väldigt själviskt att jag tycker det. Men sanningen är den att han faktiskt underhöll alla där, inte bara mig. Sen att folket hade tagit några öl gjorde dom bara desto mer lättroade. Mindre jobb för Nicke med andra ord :D

Lyckades övertala den att stanna o sova hos mig, han skulle ju inte börja jobbet förrän tolv ändå. Sen var det ju faktiskt nästan en vecka sen vi träffades riktigt på riktigt. Det blev jag riktigt glad över. Vi tittade på Eurovision (vilket jag inte tänker kommentera, jag tror alla känner till Sveriges misslyckande. Det är bara så, sex säljer, inte mycket annat.). När det var sån där pausunderhållning hade vi poppat sönder tre påsar med popcorn innan vi insåg att de bara var sådär två år för gamla. Så jag tog min huligan i handen o sprang (ja, vi sprang faktiskt) upp till Time, som var det ända som var öppet. Pausunderhållningen brukar inte vara mycket att hurra över ändå. Där hittade vi en flaska cola o en smörpopcorn. Det blev lite godare popcorn av dom. Vi länsade pappas skåp o hittade lite Pringles o Sour cream and onion chips. Mums...

Han lyckades som vanligt hålla mig uppe till tre-tiden ungefär vilket innebär att jag kommer vara lagom rolig imorgon när jag sovit för lite två nätter i rad. Men det är smällar man får ta. Jag skulle ändå inte gjort det annorlunda...

Morgonen var sweet osså. Jag var något klängig kanske, men faktum är att han var likadan ^^,

Imorgon är det föredrag med Gissela någonting. Har inte en aning om vad människan skulle prata om, något historiskt säkert. Eller kanske inte? Nej, hon skulle nog snacka om typ islam eller något sånt.. hm.

Aja, efter skolan iaf så ska jag till Holmsjö, eller rättare sagt till Alnaryd (lite andra hållet kanske, men skog som skog xD) där Nicke tydligen hade hittat en till teater som vi skulle medverka i. Det är bara att le o se glad ut. Inget mig emot egentligen, det är ju faktiskt ganska kul. Men *schsst... Inte säga te nån* Det ska bli kul. *längtar*

Strax därefter ska vi till andra delen av skogen, Älmtamåla för att ta tag i den andra teatern, den med Dacke. Och sen, vid typ nio, däckar vi i sängen i Bakareboda utan en tanke på provet dagen efter. Provet som är avgörande för mitt betyg... Som sagt, det finns inte.

Om ca 20 min är det Stolthet o Fördom (Pride and Prejudice) på TV. Den är ju ganka intressant ändå, men frågan är om man inte ska satsa på lite sömn istället. Klockan ringer ju klockan 5.00 imorgon bitti. Illa.

Dom är helt genialiska. Jag älskar dom..


Dagens låt MÅSTE nästan laddas ner. Den är så grymt bra asså!

Lyssna på idag: You're So Damn Hot - Ok Go (dom äger, seriöst)

xoxo

Inga kommentarer: