torsdag 12 mars 2009

Torsdag/Fredag

Dagen har bjudit på massa trevligheter faktiskt!

Var trött som en idiot när jag vaknade imorse av att telefonen ringde (finns folk som jobbar natt, Telenor!). Hade visserligen inte jobbat så sent, det var bara PM o där är arbetstiderna 21-01 på onsdagar. Massor med lumpare! Haha, jag fattar inte att de orkar.
Rätt kul så faktiskt, man hittar massa saker som de säger/gör/har på sig som gör att man lätt kan märka att de är lumpare även om de inte säger det rätt ut. I alla fall nu när man har en egen liten lumpare. ^^, jag gillar det!

När jag väl orkade dra mig upp ur sängen så hörde jag av mig till Linn o fick reda på att de redan var på väg in till stan. Så det var bara att hoppa in i duschen. Sen sprang jag ner till kronan bara för att få reda på att Alice o Anton redan hade börjat gå :/ aja, bara att försöka komma ifat....

Efter det så gick vi till Ville o kollade in hennes lägenhet :O Och sen hade vi en så kallad relax-timme. Väldigt nice kan jag säga! Jag gillade det skarpt. Vi fick prova massor med olika krämer att prova o när vi gick därifrån så var huden som en babyrumpa, det var riktigt nice :)

Så vi ska ha några fler såna träffar i liknande stil, typ häslomöte o så. Riktigt kul. O ett bra sätt att umgås med sina vänner på ett lite annorlunda sätt.

Full dag imorgon med. Jag ska slå in presenterna till pojken. Smörgåstårtan går in på sitt andra stadie; själva byggandet av tårtan. Sen åker jag med min far till Johannishus bara för att köra hela vägen tillbaka själv. Detta för att få låna bilen så jag kan frakta med tårtan.
Sen kommer jag hem, o förhoppningsvis så sitter min babe redan i soffan o väntar på mig. En timme eller två att lugna ner oss på o sen blir det iväg igen.
Holmsjö, lämna tårtorna, säga hej till svärfamiljen o vara lite allmänt trevlig. Sen upp till Saleboda någonstans tror jag för att fira lilla Lisa som fyller år. Tyvärr får man sitta där utan hälften av sina vänner.. Men men, deras beslut orkar inte tjata på att man vill umgås.
Blir en bra dag tror jag.

Inga kommentarer: