lördag 7 mars 2009

Helger

Äntligen börjar det vända!
Sjukdomen fördrivs sakta av mina små penicilintabletter, som faktiskt är rejält stora. Att dom bara förväntar en att svälja sånna enorma tabletter när man har halsfluss o knappt får i sig vatten.. Folk är bra konstiga, ingen medkänsla för folk :P

Ikväll ska vi ha filmkväll med några vänner. Det ska bli trevligt. Det är ungefär det stadiet av underhållning jag pallar just nu. Bara ta det lugnt o ha det trevligt med folk man gillar. Har ingen aning om vad det blir för filmer, men det spelar egentligen inte så stor roll, så länge det inte bara är krigsfilmer. Fast med tanke på att det kommer sitta två entusiastiska lumpare i soffan så lär man väl inte få så mycket val. Själv vill jag helst bli så lite påmind som möjligt om allt som kan kopplas till lumpen när älsklingen är hemma. Det blir bara massa depp-tankar om att han faktiskt åker lika snabbt som han kommit hit..

Nästa helg blir en full helg. Först ska vi på fest på fredagen uppe i skogen, hos Lisa. Mycket skojj hoppas vi på. Sen på lördagen ska vi fira Niklas 20-årsdag i Holmsjö och på kvällen ska jag jobba på Piraten. Så fullt ös.
På torsdag/fredagen ska jag också lyckas baka smörgåstårta till ca 35 pers. Men jag har bokat mamma så att hon ska hjälpa mig. Hon är bäst på att göra smörgåstårta. :)

Inga kommentarer: