söndag 22 mars 2009

Kul, kul, kul

Festen blev bra igår. Ingen skadades förutom Johan som lyckades skära sig lite smått i ena fingret när han skulle plocka upp ett glas som gått i golvet.
Jag blev också lite smått skadad när någon idiot med ett par innetofflor kom fram emot mig o Jussan på Playbar och skulle ha upp de där äckliga tofflorna i ansiktet. Han lyckades självklart peta mig rakt i ögat och jag hann inte blunda. Det var lagom kul.
Sen kom han fram igen och skulle släpa upp mig för att dansa vilket slutade med att han lyckades skalla mig i huvudet och jag var tvungen att slita mig loss. Som tur var så kom Nicke o räddade mig. Gulligt att bli lite försvarad ibland ^^, det gillar vi.

Men som sagt, en bra kväll! Lite tråkigheter, men men.. Jussan kom ju trots allt och vi hade världens kväll allihopa. Synd att det blev så få bilder bara, men men :P

Dagen idag har varit ganska chill, Matilda, Simon och Björn sov här. Björn försvann dock jävligt snabbt, vet ej varför. Men Matilda, Simon, jag och Niklas satte på Matrix o beställde en pizza som vi åt. Mums.

Nu ska vi äta igen :P McDonald's denna gången. Säg vad ni vill, Donken är världens lodisställe, må så vara. Men jag tänker äta där ikväll. Kalla mig lodis om ni vill, jag kanske är en sån, men ibland är det faktiskt jävligt gott.

Det ska också tilläggas att pizzan var mest Matildas, vi andra smakade mest, annars hade jag ju aldrig orkat med mer mat! Hahaha

Farewell you suckers, feel what you like. I'm running my race!

Inga kommentarer: