måndag 23 mars 2009

Look on the bright side

Usch, nu sitter jag här och tycker allmänt synd om mig själv, fastän jag verkligen inte borde göra det :P

Det dröjer ända tills nästa fredag innan min lille Niklas kommer hem igen. Om han nu inte lyckas ta sig hem nu på fredag, om än bara ett par timmar. Troligen inte, då han antagligen ska upp tidigt på lördagen och slutar typ sex på fredagen... :(

Men jag försöker hålla god min. Försök att inte tänka på det och fortsätt rakt fram. Det brukar fungera ganska bra. Fast så måste man ju hitta lite underhållning under tiden. Just den delen är kanske inte så bra som förra veckan då jag knappt han sätta mig i soffan fem minuter och ta det lite lugnt. Men den är ändå ganska bra. Kan bli bättre förstås!

Imorgon är det tisdag och då tänkte jag dra upp en runda till Jussan och motionera hästarna :) Idag tänkte jag träna liksom på onsdag. Och då ska jag även få jobba lite ^^, Efter det så blir allt lite luddigt.. Jag tränar nog även på fredag och ska försöka vara hemma då ifall älsklingen får för sig att komma hem en sväng. Men annars så är det som sagt luddigt...

Jag har också fått ett svar på min annons om sköthäst på Bukefalos! Henne ska jag ringa idag och se när jag ska komma o provrida. Hästen står i Jämjö vilket jag först var väldigt mycket emot eftersom jag måste köpa ett två zons-kort, men sen så de senaste dagarna har jag kommit fram till att jag antagligen kommer behöva det ändå. Om jag börjar jobba i Rödeby snart så behöver jag det definitivt. Och det skulle även utöka mina möjligheter att rida Jussans hästar lite mer. Det gillar vi!

Nu ska jag, Semla och Frank (mobilen ^^,) ta på oss tröja och sele o gå ut i den varma vårsolen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man får ursäkta att det tagit sådan tid men ja jag syftade nog på något speciellt.. Men vad ska nog inte diskuteras över blogg ^^