tisdag 3 mars 2009

Förhållanden

Tog precis min första tablett i min behandling. Let the healing begin!
Jag har suttit o tänkt lite. Jag tror att livet är ungefär såhär. Eller ja, jag tror att det kan vara så, jag misstänker det.

Det kan vara såhär: Antingen så lever man genom hela skoltiden och hittar nya killar/tjejer hela tiden. Man har variation så att säga. Inget fel på det, jag önskar ibland att jag hade haft lite mer variation faktiskt. Men jag är fortfarande nöjd med mitt val av pojkvän ^^,

Eller så tror jag att man hittar någon ganska snabbt, i skolan ofta. Eller strax efter. Och sen stannar man ihop. Man nöjer sig liksom. Usch, "nöjer sig" låter ju lite dåligt. Men jag tror ni vet vad jag menar. Man hittar något man gillar ganska snabbt liksom.

Det är inget fel på något av alternativen. Men jag tycker att det är ganska intressant att titta på. Jag tycker sånt är ganska kul att fundera på. Hehe, men jag är väl rätt udda också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ju skillnad på att vara nöjd för att man tror att man inte förtjänar någon bättre och inte vågar leta, och att vara nöjd för att man faktiskt är nöjd och tycker att man gjort ett riktigt kap.

Jag har bara haft en enda pojkvän i hela mitt liv och jag kan bara säga att jag är glad att jag hittade rätt på första försöket:)