måndag 2 mars 2009

Ganska illa faktiskt

Ja, men okej då. Saker o ting skiter sig alltid i slutändan. Det jag så väldigt gärna hoppats på i föregående inlägg blev naturligtvis inte av. Hade hittat en kopparmobil för endast 3000! I Karlshamn! Jag hade till och med kunnat hämta den ju! Men nej då, än en gång så var jag för sen i mitt agerande (även om jag var övertygad om att jag var först att svara på annonsen). De senaste veckorna har det varit precis likadant. Undrar om jag inte har någon slags förbannelse över mig...

Sen så har jag än en gång haft ett sånt där härligt storgräl med min käre sambo. Usch vad jag hatar det! Alltid samma sak. Alltid samma anledning till bråk. Hur ska man kunna lita på någon nu för tiden? När ens egen sambo, inte kan berätta sanningen för en då börjar jag undra. Och det känns som att allt är lite av en modifierad sanning. Allt han säger till mig alltså. För saker jag hör honom säga kan vara något annat i förhållande till vad jag hör hans kompisar säga att han sa, eller gjorde.

Åh... Bajs med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Modifierad sanning är piss!
Pissa på dem!