torsdag 19 mars 2009

Jag kan bara inte sluta tänka på nästa helg.

Jag vet att denna helgen som kommer kommer att bli askul! Visserligen kommer inte alla jag hoppats på, tex Kattis o Jussan "/ Men det kommer vara kul ändå. Vi kommer att kunna skaffa sprit lite ordentligt o så, Nicke fyller ju 20 så det KAN bara inte bli dåligt. Födelsedagsfester brukar alltid bli bra!

Men som sagt. Helgen efter är bara för mycket för att inte tänka på. Den fredagen har vi vår ett-årsdag, o Niklas kommer inte kunna komma hem :( Hans dumma löjtnader säger att det inte är tillräckligt stor anledning. Jag kan väl acceptera det om de skulle ligga i tjänst eller så hela helgen, men på fredagen så ska de bara typ spela lite bandy o "bonda" lite med varann. Men hallå?? Då kan man väl få ledigt lite på kvällen? Bara den dagen liksom.
Men nej.... Gör ingenting för att Catherine ska bli glad för guds skull!

Vi hade planerat att rymma den helgen. Någonstans till ett hotell, bara försvinna. Bara vara med varandra. En så fruktansvärt efterlängtad semester.

Jag vet vad ni tänker; "det går ju att göra andra helger". Men det kommer inte bli alls samma sak. Då kommer det bara bli att vi åker iväg o vilar lite. Inte uppvaktar o bara är med varandra, för att vi har varit tillsammans i ett helt år :(

Inga kommentarer: