lördag 1 november 2008

Inflyttnings- / Halloweenfest

Nu har jag sådär äckligt mycket att göra. Så mycket att jag inte vet exakt VAD jag ska göra. Jag kommer bara på alla de saker som jag måste göra när Nicke har vaknat, typ handla, spika ihop den sista möbeln, bära ner saker till förrådet, dammsuga... Allt detta måste jag vänta med tills han vaknar, för att jag antingen behöver hans hjälp, eller för att jag skulle väcka honom om jag började. Det som åter står som jag kan komma på där är typ att diska... Kul?

Jag har dessutom ingen aning när alla kommer hit. Har inte sagt någon tid, men det vanligaste o mest logiska är väl att de kommer vid sju eller därefter i alla fall, eller? Jag hoppas det, för vi har mycket som ska göras när Nicke vaknar.

Någon som vet om affärer o sånt har öppet idag? Kom just på att jag behöver köpa lite grejor på stan till ikväll. Har ju sagt att man måste klä ut sig, så värdinnan är väl den som måste sätta ett bra exempel :P hihi, det roligaste kommer vara sen när alla ska gå ut alldeles utklädda :D JAG GILLAR DET !

xoxo

Inga kommentarer: