söndag 23 november 2008

Fullt upp

Gud vad skönt att vara hemma o ta det lite lugnt. Har varit ute och farit nu dessa tre dagarna så det var längesen man bara kunde sitta o ta det lugnt.

I fredags ringde Jenny från Cherry och sa att hon ville att jag skulle gå utbildningen för att bli Croupier. Jag blev jätteglad verkligen! Äntligen ska jag få någonting att göra. Tyvärr så vet jag inte om hon kunde uppfatta det, för jag satt i Holmsjö, stressad för att vi var på väg till ett möte med teatern och dessutom hade en Viktor bredvid mig som inte var helt tyst. Jag var lite lagom distraherad så att säga. :P

Så hela dagen idag och hela dagen igår gick åt att vara på Piraten och lära mig alla tekniker och tricks. Nu har jag verkligen ont i händerna och lite ont i ryggen med. Men det är verkligen skitkul! Man ska bara få in rutinen lite. Och huvudräkningen. Det är väl det som är det svåraste att få in så att det rullar på.

Igår var vi dessutom och bowlade på kvällen, så det har som sagt inte blivit mycket till vila. Men det var jättekul att bowla. Det var discobowling dessutom. Jag gjorde fem strikes! Jag totalägde :D

Återigen har jag hittat en katt som jag är intresserad av. Inte lika mycket som den sista kanske, men ändå. Men samma problem där antar jag. Det var tre timmar sen den lades ut när jag svarade. Hade ringt men det var lite sent (nästan halvtimme sen), så jag mejlade. Har han inte svarat till imorgon bitti så ringer jag.

Jaja, nu ska man väl snart göra sig iordning för sängen. Har precis kollat på en film, ganska bra faktiskt. The Alibi hette den. Ganska smart film, se den :) Nu kollar vi på en serie, Jekyll and Hyde. O ja, den handlar om det som ni tror. Skitbra faktiskt. Dr. Jekyll and Mr. Hyde i modern tappning.

Nana-dags strax!

Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Du får skriva mera jag har inget att göra ;)
Jag vill veta hur det är på DH, och så fick man aldrig veta hur det gick med den nya katten du hittade.. Ge mig mer info =)