onsdag 19 november 2008

Åh... Nu är jag såhär helt förstörd. :(

Efter ett evigt letande på blocket så hittade jag äntligen (!) en katt som jag blev totalt störtförälskad i! Självklart så svarade jag direkt. Tyvärr var den redan tingad. På bara några timmar! Åh, jag ångrar verkligen att jag överhuvudtaget åkte någonstans idag, då hade jag kanske sett den innan... :(
Det är hemskt, jag skäms nästan för hur ledsen jag blev.

Jag skickade ett mejl till till henne o sa att jag var redo att ge mer för katten. Fast det känns lite dumt. Kanske någon gång sen så kommer det någon annan som jag hinner först till. Bara det att jag faktiskt har gjort samma sak innan, inte hunnit i tid alltså. Och faktum är att det inte är så lätt att hitta o inte så ofta det kommer annonser om sånna katter som jag vill ha. Som sagt, jag är lite kräsen.

Usch.... :'(

((PS Jag tränade, låste in väskan på Coop o shoppade sedan. det funkade ganska bra. DS))

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh vilken otr med kisen..:( Jag kommer avsky om det blir så när Harvu o jag letarlägenhet.. Grr... Lycka till nästa gång.Krams
Ps Jusse skulle höra av sig om hon följer med. Ds