tisdag 4 november 2008

Överväldigande

Jaha, då har man haft inflyttningsfest också. Nästan alla bilder från oktober ligger nu på BDB för er som vill komma ifatt. Saknar bara några från Ikea-besöket men det går nog att ordna.

Festen var kul, saknade min bästa vän dock. Kvällen blev därför stundtals väldigt jobbig eftersom jag kände att alla vänner som var där var mer Nickes vänner än mina egna. Det kunde kännas lite jobbigt. Eller nej, rättelse: det KAN kännas lite jobbigt, nu med alltså. Vill inte att ni ska få intrycket att jag kände så bara pga alkoholen, för så är det inte..

Lägenheten är hel o så vitt jag vet gick inget sönder. Inte ens glas. Många var utklädda vilket gjorde mig glad, det var ju hela syftet. Även bilder på detta spektakel finns på BDB.

Mitt huvud är fyllt med tankar, problem o labyrinter... Jag skulle säkert kunna lösa alltihop men just nu så känns det som att allt sånt är på ryska eller något. Det innebär att jag bör alltså förstå i alla fall vissa sammanhang, men det gör jag inte. O just det faktum att jag borde förstå gör mig så fruktansvärt frustrerad.

xoxo

Inga kommentarer: