fredag 7 november 2008

Små tankar

Tänkte att jag skulle lägga ut en bild på mig själv från halloweenfesten. Alla kanske inte kollar på min BDB menar jag.

Idag har varit en väldigt slö dag, fruktansvärt skönt faktiskt. Känns som att den senaste veckan har varit fullt ös, lite för mycket faktiskt. Och efter helgen kommer det förhoppningsvis vara över. I alla fall det mesta. Det är sista föreställningarna med teatern då, lör-sön. Sen på lördagkvällen är det kräftskiva i Holmsjö o på söndagkvällen ska Niklas jobba så då åker vi hemåt. Det kommer att bli mycket, sådär stressigt o dant... Men det ska bli skönt att få det överstökat.

Jag har varit inne på att skaffa en katt nu ett tag. Det kommer att bli så himla ensamt sen när Niklas rycker in i Lumpen. Fast de katterna jag vill ha är ju så dyra. O det är så dumt, för jag vet ju att jag kommer bli lika glad för en "vanlig" katt.
Men jag hittade en annan annons när jag var ute på blocket. Det var någon här på Trossö som letade efter en dagmatte till sin 14 mån gamla jack russel. Så jag svarade faktiskt på den o hon verkade väldigt positiv till det hela. Men jag vet faktiskt inte om jag kommer få något betalt för det. Det är väl kanske inte det som var det viktiga, utan det är sällskapet. Men det viktigaste är att hunden är rumsren o att den klarar av katter. För faktum är att jag hellre vill ha en egen katt än en hund som inte är min.
Men det hade varit väldigt kul.

Snart är det dags för DreamHack också. Det ska bli nice. Är lite rädd att man kommer bli lite ensam eller så faktiskt... Nicke är ju med, men sen är det bara en massa av hans kompisar. De är ju nice o så det är inte det. Men jag hade velat ha med mig mina kompisar med. Eller åtminstone någon av dom. Slipper man känna sig som ett moln över Nicke hela tiden.
Jag ska bara försöka övertala pappa att det faktiskt är helt okej att ta med datorn dit.

Ruff ruff...

xoxo

Inga kommentarer: