onsdag 12 november 2008

Idag

Sitter o tittar på Grey's Anatamy. Det är ett sånt typiskt program som jag kan bli jätteintresserad av på reklamen men sen något avsnitt senare så är det inte alls lika intressant. Serien i sig är intressant, men långt ifrån alla avsnitt. Även om det finns dom som är sjukt bra. Dagens avsnitt är inte något som är superbra, även om det är ganska intressant, speciellt hela den där grejen med dermatologerna. Ganska kul inslag faktiskt.

Det har varit en stilla dag idag. Det gillar jag. Vi åt wok. Supergott! Var lite lata o köpte en färdigwok som vi bara hälde i lite broccoli, majs, zucchini, kyckling o pasta i. Jättemumsigt. O så såg det sådär fräscht o nyttigt ut också. Det gillar vi ^^,

Nicke är ute o bowlar med killarna nu. Tydligen inget för tjejerna...? Aja, jag pratade med Simon härromdagen o han sa att vi skulle ha en gång när vi gör det allihopa, både killar o tjejer. Mycket trevligt tycker vi. Det som ä så fruktansvärt störande är att Niklas tycker att det är så himla kul när Simon föreslår det, men när jag föreslog exakt samma sak för några veckor sedan, då var det inte så roligt att bowla. Han o jag hade ju "precis" bowlat, en månad tidigare. Det gör mig så trött bara! Jag har sagt det till honom o fått honom att faktiskt inse att han aldrig kan säga nej till Simon men att det inte är några problem att säga nej mot mig, trots att han ser hur tråkigt jag har det när jag baragår hemme hela dagarna. Men jag tror inte han förstår det. Själv har han det ju fullt upp.. Men, men, man kan väl inte begära att alla ska förstå allt hela tiden...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan va tråkigt när det är sådär. Men det är ju kul att någon bowlar.. Krille o jag har funderat ett tag på attdra ihop till bowling men de blir inte riktigt av att man hittar ett perfekt datum o sen ska man kolla med alla andra som säkert inte kan. Hur blir det den 22 ? Om vi inte åker upp till Ida på fredagen så kommer vi vara där.. krems