tisdag 3 februari 2009

Underhållning, tack!

Jag är i akut behov av någon slags underhållning i veckorna! Någon som har lite tips?

Det måste tilläggas att jag trivs som sjutton på mitt jobb. Det är allt jag velat ha i ett jobb, socialt, serviceinriktat, något administrativt och allmänt roligt! Jag anser inte att ja behöver ha ett annat jobb, för jag får alla pengar jag behöver på det jag har. Men det hade varit superkul att ha något att göra om dagarna, jag jobbar ju bara nätter! Jag förstår seriöst inte hur typ Paris Hilton fyller sina dagar? Visst, hon har hur mycket pengar som helst så hon kan ju bara dra till Kina om hon får lust. Eller gå på SPA varje dag. Den lyxen har ju inte riktigt jag. :/

Usch, då inte tänka på sånna tråkigheter nu :) Mattis fyller ju 20 på fredag så det innebär att det blir monsterfest hos honom på lördagen! Det ska bli kul som fan ;) Måste bara se till att någon annan kan ta mitt pass den dagen. Vill bara inte stå ytterligare en fest o bara stå i hörnet på Piraten o glo när alla mina vänner skakar rumpa på dansgolvet. Nej, denna gången ska jag banne mej själv stå där o skaka! ;)

Idag hade jag tänkt att jag skulle försöka ta min galna katt på en prommenad. Vi får väl se hur det går. Är så rädd att hon ska lyckas ta sig ur selen bara. Men jag får väl spänna den ordentligt bara. Det hade varit kul som sjutton att lära henne att gå i koppel :P

Nej, det är min städdag idag så jag får väl sätta fart :) Lite ordning och reda så kommer älsklingen på fredag! ;)

PS Jag har lagt till Elin på min lista över bloggawards! Jag gillar bloggen skarpt, en av mina favoriter! DS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket för awardet ^^

Anonym sa...

Jag försökte också lära min katt gå i koppel en gång för flera år sedan. Det var när vi skulle på semester, vi stannade på en rastplats och tanken var att kattfan skulle passa på att kissa. Men istället springer hon upp i ett träd och där står jag på marken med kopplet i handen medans andra änden med tillhörande innehåll befinner sig fyra meter upp. lagom kul...