onsdag 11 februari 2009

Aje..

Uuhhh. Nu har jag varit på Ungdomsmottagningen. Snacka om att jag kommer att sakna det stället när jag blir "stor" o fyller 20.

Jag ställde klockan på åtta imorse, och lyckades faktiskt också vakna då, jag var inte alls trött. Sen under frukosten så ringde jag bovärden, som var tvungen att tala om vart i hela friden cykelrummet ligger! Vi var tvungna att märka våra cyklar så att de inte åker iväg till skroten med dom.
Dessutom så har ett av våra köksluckor gått sönder. Det har blivit en spricka i träet precis där gångjärnet sitter, så det var tvunget att fixas.

Efter frukosten så sprang jag till Ungdomsmottagningen som sagt, som vanligt försenad. Inga problem, dock. Hon var så snäll så. Gav mig massor med tips o idéer. Sen smorde hon in min arm med massa klet som skulle sitta i 1 ½ timme eller så.

Anledningen till att jag skulle dit var för att jag skulle sätta i en P-stav i armen. Lite läskigt, men jag hoppas definitivt på det bästa. När bedövningen suttit i sin tid så kom jag tillbaka o la mig på britsen. Kände inget först. Helt ok faktiskt. Sen stack det till, också helt okej, lite kan man ju känna. Sen gjorde det faktiskt ont. Troligen inte hälften så ont som det skulle gjort utan bedövning, men jag var faktiskt chockad. Fast det var bara två sekunder eller så. Men ändå. Nu är hela armen avdomnad, känns som att den sover. Ska bli intressant att se vad som händer sen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Uhh p-stav- läskigt. hade en sån innan och då hade jag mens i sju månader i sträck. Fick blodbrist och svimmade flera gånger och kunde inte gå till skolan, så ajg tog ut den.

Iof, alla reagerar ju olika på den, Sorry om jag skrämmer upp dig.