torsdag 26 februari 2009

I valet och kvalet

För cirka 25 timmar sedan satte jag mig på en buss på väg ut till Jämjö. Alice och jag hade bestämt oss att våldsgästa Björn ^^, Väl där kollade vi på lite film, två väldigt mystiska filmer, Young people fucking (nej ingen porr, bara mer naket än normalt) och Sex Drive tror jag att den hette. De var speciella. Helt okej att titta på, men jag vet inte om jag skulle rekomendera dom till någon direkt.
Sen kollade vi faktiskt på Bolt också. Den är superbra! Jag hade redan sett den, men denna gången var den ju faktiskt på svenska, så lite nytt var det ju.

Och så gjorde vi varm mackor. Mmmm, mums!

När vi vaknade idag så fick vi gå o hoppa lite på Björn för att han skulle vakna. Han hade ju lyckats somna framför datorn o missat bussen till skolan. Ouuhh... Inte bra. Sen lite lagom tills alla vaknat och klätt på sig o sådär så satte vi oss på bussen in till stan för att möta upp Linn.

Vi gick i lite butiker o kollade, tog en baguette på cityhallen och gick sedan hem till mig där vi halvtittade lite på TV innan Alice's buss gick.

Såå, det har varit ett trevligt dygn, med många människor. Tittar man tillbaka ytterligare 24 timmar så hittar man fler människor, typ Jusse o Fredde. Det gillar vi! ^^,

Som ni säkert har förstått så ska jag skaffa ny mobil snart. Om de dumma papprena kan komma hem till pappa någon gång. Åh, vad irriterad jag blir. Har ju varit redo för detta länge nu :/ Och det stör mig lite att Jussan hann först :P
Men det återstår fortfarande ett val: färgen! Den finns i svart, silver, rosa och koppar. Tyvärr är det bara 3 som har kopparfärgen och de är ju som bekant idioter. Men det finns ju faktiskt blocket. Jag har svarat på två mobiler där, men man får ju inget svar. Gud vad sånt stör mig!

Man kanske ska satsa på en rosa... Skulle jag passa i en rosa mobil ? Vill ju helst ha koppar...


Kopparn är snyggare.... :(

Inga kommentarer: