torsdag 5 februari 2009

Shopping löser det mesta (utom ekonomiska problem)

Jag valde att tränga bort gårdagens förnedringar o bitterhet med lite shopping! (ja, jag är lite av en shoppoholic, men jag kan faktiskt hålla igen om jag vill/måste ;) ) Så jag kontaktade Jussan o vi skulle mötas utanför Nivå efter att jag varit på ungdomsmottagningen och löst mitt problem!

And so we did. Alltid lika kul! Vi gjorde stan en runda, inte hela men en bit av den. Hittade en supersöt liten dress som ska användas på lördag på Mattis fest. Köpte även matchande blå strumpbyxor till detta (bilder kommer**). Sen köpte jag också underkläder som för en gångs skull faktiskt matchade! Vi kollade även på skor (såklart!) köpte inget dock.

Vi avslutade med en fantastisk lunch på 1344. Färgglad pasta med kräftor och räkor! Såååå gott! Verkligen att rekomendera! Lite dyrt dock, men vaddå, hur äter jag ute så då? Typ aldrig.

Nej, nu får jag dra mig till bädden. Måste tyvärr upp i rimlig tid imorgon, ska städa, träna och handla innan Nicke kommer hem. Dessutom blev jag just övertygad om att gå till biblioteket, fastän jag redan har typ tre böcker igång!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har helt fräckt utmanat dig i min blogg! check it out!

Anonym sa...

Haha blev det ytterligare en bok da?:P